
دلم میخواد به آبجی بگم نظرت چیه دست از سرش بردارید؟؟؟....اما دلمنمیاد، اونم هزار امید و آرزو داره و غصه.....دختر کوچلوی حساس پر انرژی من.... شده به تبعیدی تنهای پر از درد جسم و روح.... چون باید کنکور تجربی بده.... دلم میخواد گریه کنم.... بخوانید...
ادامه مطلب