هیچ چیز به اندازه زندگی ناعادلانه نیست. ناعادلانه و کوتاه....
پر از خستگی های طولانی و لبخندهای کوتاه، از دست دادنهای ناگهانی، به دست آوردنهای دیریاب پررنج، پر از تحمل به امید فردایی بهتر .... فردا؟... فردایی در پیری؟ یا فردایی در نیستی. غم بار و غفلت بار...
استن این عالم ای جان غفلت است...
ورنه....
اگرنه چیزی نیست، بازیچه هایی بی ارزش... روزهایی پرشتاب و رنجی در کمین. زندگی این است.
⁴آبان ۹۶...ما را در سایت ⁴آبان ۹۶ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 71