تقریبا خوندم همه درسارو. دلم گرفته چند روزه،
حمید میگه اگه میخوای بچه بیاریم،دیگه نباید درس بخونی، از فکر اونم دلم میگیره،نمیخوام،نمبتونم درسو رها کنم، حتی در مورد بچه هم مطمئن نیستم، فقط احساس خوبی دارم به اینکه ما ۳نفر بشیم. هرچند که دو نفر بودن و این آزادی رو هم دوسن دارم.
نمیدونم،تصمیم گرفتن سخته،
⁴آبان ۹۶...ما را در سایت ⁴آبان ۹۶ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 103