من امسال یه حس تازه ای به گرما دارم!
وقتی گرمه و تو خونه میگن کولر روشن کنیم، تو دلم مخالفم.
با اینکه خیلی گرمایی ام و عاشق سرما، اما امسال احساس میکنم تابستون با گرما تابستونه، وقتی تمام وجودت عرق میکنه، انگار داری انرژی و گرمای تابستونو تو وجودت ذخیره میکنی.... مثل میوه ها که دارن میرسن....
ما را در سایت ⁴آبان ۹۶ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 71