همه چیز ظاهرا در حال بهبودی است....
کار حمید، دکترایش المپیاد من....
المپیاد را قبول شدم. در هر دو مرحله. و وقتی رتبه 2ام را و وقتی رتبه 10 ام را دیدم میدانی به چه فکر میکردم؟
به اینکه همیشه خوب میشود. اما آن بهترین نمیشود.
شاید برای این باشد که تلاش من و باور من همان است. قبولی و نه نفر اول بودن.
ما را در سایت ⁴آبان ۹۶ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 91