23شهریور 96

خرید بک لینک
دوباره پاییز زیبای من در راه است.....

همه چیز ظاهرا در حال بهبودی است....

کار حمید، دکترایش المپیاد من....

المپیاد را قبول شدم. در هر دو مرحله. و وقتی رتبه 2ام را و وقتی رتبه 10 ام را دیدم میدانی به چه فکر میکردم؟

به اینکه همیشه خوب میشود. اما آن بهترین نمیشود.

شاید برای این باشد که تلاش من و باور من همان است. قبولی و نه نفر اول بودن.

+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و سوم شهریور ۱۳۹۶ساعت 17:36  توسط الهام |
⁴آبان ۹۶...

ما را در سایت ⁴آبان ۹۶ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 91 تاريخ: پنجشنبه 4 آبان 1396 ساعت: 21:26

صفحه بندی